Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Motorhead!!!!!!


Ε λοιπόν ΝΑΙ. Είναι αλήθεια. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Και ας κράτησε μόνο μιάμιση ώρα. Σημασία έχει ότι το μεγαλύτερο βρωμιάρικο Rock 'n' Roll συγκρότημα του πλανήτη, έπαιξε ζωντανά στην Αθήνα και εγώ ήμουν εκεί. Οι Τιτάνες του Rock 'n' Roll. Οι θεοί της βρωμιάς, της φασαρίας, του τσαμπουκά και του Rock, οι MOTORHEAD κατέστρεψαν για άλλη μια φορά κάθε έννοια της λέξης μελωδία. Η φασαρία απίστευτη. Η πόρωση αυξανόταν ολοένα και όσο οι Μotorhead γκάζωναν, ο κόσμος παραληρούσε. Κράτησε μόνο μιάμιση ώρα άλλα ποιόν ενδιαφέρει; Αν κρατούσε παραπάνω, θα είχαμε σπάσει το σβέρκο μας από το χτύπημα και τα τύμπανα μας από την φασαρία. Ο Lemmy αν και 62 χρονών (!!!!!!!!!!!) μας έδειξε ότι η μουσική αυτή όχι μόνο δεν θα "γεράσει" ποτέ, αλλά όσα χρόνια και να περάσουν, πάντα εμείς θα ενθουσιαζόμαστε όλο και περισσότερο με αυτήν. Με τα πράγματα που δεν είχαμε προσέξει ποτέ πριν στο Rock. Με την απίστευτη και μαγευτική απλότητά της, χωρίς όμως να είναι απλοϊκή, όπως κάθε αυθεντικά λαϊκή μουσική. Ενθουσιάζεσαι για αυτήν την μία νότα που δεν είχες ακούσει την προηγούμενη φορά, η οποία κάνει τη διαφορά. Μια βρώμικη νότα που μέσα της κρύβει όλη την οργή, και την απόγνωση που θέλει να ξεσπάσει. Και επιτέλους όταν ακουστεί αυτή η νότα και ξεσπάει όλη η οργή, ακολουθεί μια έκρηξη ανδρεναλίνης με αποτέλεσμα το να παραμείνεις σταθερός και ακίνητος, να είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Αυτοί είναι οι Motorhead... Όπως έγραψε και ο Στάθης στο www.skylos.gr είναι το συγκρότημα που ξεχωρίζει τους άντρες από τα αγοράκια. Το συγκρότημα που θαρρείς πως ο ντράμερ ο Mikky Dee δεν παίζει με μπαγκέτες, αλλά ...με σφυριά!!! Πω Πω!!! Ξαναφέρνω τη συναυλία στη μνήμη μου και θα βάλω τα κλάματα. Σταματάω λοιπόν εδώ γιατί οι άντρες που ακούν Motorhead δεν κλαίνε.... BORN TO LOOSE

5 σχόλια:

popi είπε...

Πω πω πω.... γράψιμο!!!
Χωρίς να ακούω Motorhead, χωρίς να είμαι άντρας ανατρίχιασα..!!! Τι ωραία που γράφεις όταν θες και όταν είσαι παθιασμένος με κάτι..!!Γι' αυτό με έριξες τελικά.. γι' αυτό είμαι ακόμη τόσο πολύ ερωτευμένη..Είναι αυτό το ασταμάτητο πάθος.. που όταν σε πιάνει... Δεν συνεχίζω. Για την μουσική μιλάω..παρασύρθηκα και διαβάζουν και γονείς...
Εγώ από τους MOTORHEAD ακούω τη φασαρία.. αλλά εγώ πρώτον δεν είμαι άντρας και δεύτερον κλαίω πολύ..Φιλάκια σε λατρεύω..Συνέχισε έτσι..

boukoumtsa είπε...

Πωωωω απίστευτο ποστ!

Η γνωριμία μου μαζί σου μου άλλαξε τα μουσικά μου ακούσματα ;)

boukoumtsa είπε...

μπάι δε γουέι, έφτιαξα μπλογκ! Θα σας λινκάρω όταν καταλάω τι παίζει

Ανώνυμος είπε...

μην διαβάζεις τόσο!!!

Ανώνυμος είπε...

το σχόλιό σου για το συγκρότημα καταπληκτικό.